Amandas hår var...

SKITSNYGGT!

Lite som mitt nu ^^ , rakt och ungefär hår ner tillpresic åvanför bröstet! uppklippt så att håret blir större och fluffigare får uppe.
Sedan så kom jag på att nu liknar hon hennes kusin vilma skitmkt!             
VÄRSTA HETINGGETINGEN! Killar she´s free.      image4
Men ni kanske inte kommer att känna igen henne på beatchen, för vet ni va gulligt hon sa igår:
- Du, jag ska gå upp till typ 50 kg, för jag vill få innåtnalev också får man större bröst!
hahaha, Grymt sött sagt tycker jag då. 
själv joggar jag och tränar till beatch 2008. Fast tränar gör jag juh året om så har en snygg platt mage och rätt snygg kropp.
Förlåt att jag tjatar men snart fyller jag år! eller jah om 2 veckor! Då ska jag få något av pinglan här ovan som hon har tjatat jättelänge om, undra vad det kan vara....    
men men...
Och just det! jag var juh på crazt naight, det var skitmkt folk där! Men jag var där med yasmine, julia, amamda, amanda och en som heter alina . i början i alla fall, sedan gick bara jag och amanda, och va med typ evelina i 10 min. Men till saken, jag köpte ett URGULLIGT linne, kommer vara jättesnyggt i sommar när jag är brun mot det oranga. En mascara som brukar kosta 100 men nu 49.50, och en parfym, som kostar 20 kr annars och nu 14 ^^ haha. inte direkt lyxparfym den den luktar gott.
och just det, fongedalh var där och spelade, coolt värre , tss.
puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin fredag:)

2008-05-30 @ 08:47:22
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: wwww.mysigaste.blogg.se

tack ^^

2008-05-30 @ 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0