Fredagens dag

Nu är kl 23.42 (exatkt) och jag ligger med laptopen i sängen och håller på att domna bort.
Om 3 timmar åker min älskling evelina iväg till gredkland, så har chattat de sista med henne på msn nu.
Hoppas att du får det bra nu evelina och passa påå att bli riktigt brun och fräch nu!
Jag är så avis på henne, lyssna på det här.
För det fösta så ska hon till grekland!
för det andra så får hon ta ledigt från skolan i en vecka
och för det tredje så slipper hon den sista veckan i skolan innan lovet och kommer hem på skolavslutingen brun som en pepparkaka.
Såå, var det tillräckligt många anledningar för dej också att bli lite avis.
Fast det har juh inte direkt varit väder att klaga på här i STHLM heller, hemma hos mig var det 28 grader. Har redan en shyst bräna på kroppen sedan förra helgen när jag var ute med bvänens prinnsesbåt och vi solade24/7
Men nu måste jag ändå ducha och göra mig iårdning för sängen!
så jag säger godnatt och sovgott. puss på er älsklingar


Kommentarer
Postat av: Eric

Ha en bra helg och sov gott /E.

2008-05-31 @ 00:03:25
URL: http://ericthegreat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0