Lördagsmorron

Så,  nu har jag presic tvingat upp mig ur sängen och ätit en halv macka.
Nu sitter jag på min säng med datan i famnen och försölker komma på något vettigt att skríva om...
Men i alla fall så ska jag försöka ta tag i mitt rum som ser om jag får uttrycka mig så förjäkligt ut.
Skulle kuna ta ett kort och lägga in men då skulle säkert någon anmäla mig till rent hus. :S
Men efter det väntar en skön dag, ska ta en joggingrunda, sedan ta en duch och bara ligga och sola lite.
Va magsjuk igår så ska nog ta det lite lungt med att hänga med kompisar idag.
Men vi får se om mitt detalgerade shema ändras under dagen. Kanske åker in till satn och spenderar lite penger. Eller bio hade inte heller vart helt fel.
Men vi får se vad som häder under dagen

puss älsklingar

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppad du får en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 11:03:14
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: HELENAAS

ha en trevlig dag =)

2008-05-31 @ 12:05:02
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0